Rok założenia: 1991

MAGLO  Maciej Chackiewicz
03-171 Warszawa, ul. Kołacińska 4

pon.-czw. 8-17,  pt. 8-16

tel.  512-517-131
tel.  500-552-121

Tarchomin Legionowo Jabłonna Nieporęt (ul. Modlińska)

lokalizacja MAGLO - szkic

Żerań Białołęka Praga Północ mazowieckie

Hydrauliczny układ wspomagania kierownicy działa dzięki pracy pompy hydraulicznej, pracującej nieprzerwanie przy włączonym silniku – przez to auta zużywają większe ilości paliwa. Elektryczny układ wspomagania kierownicy funkcjonuje dzięki silnikowi elektrycznemu. Tu wspomaganiem steruje komputer, przetwarzający dane o prędkości jazdy i o momencie obrotowym wału kierownicy.

Elektryczne urządzenie wspomagające układu kierowniczego wobec urządzenia wspomagania hydraulicznego daje kilka podstawowych korzyści:

Stąd też elektryczny układ kierowniczy jest montowany w kolejnych, nowo produkowanych modelach samochodów.

 Naprawa przekładni kierowniczych elektrycznych

Wykonujemy naprawy przekładni elektrycznych oraz regenerację maglownic elektrycznych. Każdą usługę realizujemy kompleksowo, co oznacza, że w jej zakres wchodzą: diagnostyka (i następnie naprawa) elektrycznego wspomagania układu kierowniczego z wykorzystaniem sterownika diagnostycznego MS561, naprawa mechaniczna uszkodzonej przekładni oraz demontaż i montaż tych podzespołów.
Za pomocą sterownika możemy przeprowadzić pełną diagnostykę przekładni kierowniczej lub kolumny kierowniczej z elektrycznym wspomaganiem układu kierowniczego, które działają według protokołów: CAN, CAN-FD i FlexRay. W pełnej konfiguracji nasz tester MS561 pozwala zdiagnozować prawie 4000 modeli przekładni samochodowych.

Objawy uszkodzonej przekładni kierowniczej ze wspomaganiem elektrycznym występujące najczęściej:

W systemach elektrycznych na desce rozdzielczej pojawią się ikonki małej kierownicy z wyróżnionym wykrzyknikiem, bądż też napisy na wyświetlaczach nowoczesnych samochodów.

Jazda z uszkodzoną przekładnią kierowniczą jest całkowicie nieopłacalna i szybko spowoduje unieruchomienie pojazdu lub wypadek z poważnymi konsekwencjami.  Pamiętajmy o tym, że przekładnia kierownicza jest to element eksploatacyjny, który zużywa się, ulega awariom, ale podlega naprawie, regeneracji lub wymianie dwa do trzech razy w okresie opłacalnej eksploatacji samochodu.

Przyczyny awarii maglownicy elektrycznej: